.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش براي لغو اعتبارنامه
در اين نامه اشتهار نايب رئيس سابق اتاق مازندران به مسائل منفي اشاره شده و ادامه عضويت وي در اتاق بازرگاني به مصلحت دانسته نشده است...
تلاش براي لغو اعتبارنامه

به دنبال ارسال گزارش هاي مردمي به رئيس جمهور درباره سوء استفاده يكي از اعضاء اتاق بازرگاني استان مازندران از موقعيت شغلي خود، بازرسي نهاد رياست جمهوري در نامه اي به رئيس اتاق بازرگاني ايران، خواستار انجام اقدامات لازم گرديد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از رجانیوز، در اين نامه به ارسال گزارشها براي رئيس سازمان بازرگاني و رئيس هيئت نظارت بر انتخابات اتاق مازندران اشاره و تصريح شده است، به دليل عدم انجام اقدام لازم از اين ناحيه، گزارشات براي استاندار مازندران فرستاده شد.

در ادامه اين نامه به استعلام استاندار مازندران از اداره اطلاعات استان و تأكيد آن اداره بر اشتهار نايب رئيس سابق اتاق مازندران به مسائل منفي اشاره شده و ادامه عضويت وي در اتاق بازرگاني به مصلحت دانسته نشده است.

گفتني است پشت پرده اعمال نفوذ براي ابقاء اين عضو اتاق مازندران، يكي از معاونان ارشد وزارت كار و امور اجتماعي است كه اصرار بر عملكرد باندي و جناحي در كارنامه مديريتي وي در نهادهاي مختلف مشهور مي باشد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 تير 1386
باتشكر از شما به خاطر اطلاع رساني بجايتان. اما بهتر است كمي شفافيت بيشتري را چاشني كارتان كنيد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.